Mina drömmar

Jag drömmer om Svensson-liv. Ett radhus eller litet hus med liten trädgård. Min familj, dvs jag, Daniel, Isak och eventuellt ett syskon till Isak (helst, i min dröm är vi 4) som äter frukost tillsammans varje dag, som i en reklamfilm. I mina drömmer har vi såklart betalat av våra lån, särskilt de där jäkla studieskulderna. Vi har en bil, kanske två, cyklar, cykelkärra och eventuellt en kolonilott där vi odlar massa bra mat. Vi bor där i VILL bo, varesig det är i Västerås, Varberg, London eller på Kanarieöarna, och har slagit oss till ro där.
Jag drömmer om att inte behöva drabbas av sorg, men det vet jag inte hur det ska gå till. Jag är rädd för sorgen, den som är oundviklig.
Det är nog allt jag kan säga om den saken.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0