Den där Schulman

Jag har hittat Schulmans nya blogg. Fast jag vet inte hur ny den är egentligen. Kan inte nån berätta för mig, om ni vet?
Jag läste Schulmans pappablogg. Den hittade jag på en gång när han började blogga om Charlie, när han hade blivit pappa. Jag älskade den bloggen och fastnade liksom för hans sätt att skriva med en gång. Jag vet att många inte tycker om Schulman,  ofta pga tidagare saker han gjort, eller skrivit. Men jag har ju inte läst allt annat så för mig är det ju helt okej.
Så, nu har jag hittat hans nya blogg och i samma veva insett att han ju gett ut en bok till. Eller faktiskt två, för han har gjort en barnbok också.
Är det nån som har läst Schulmans böcker, eller ens bara en (fast inte barnboken då kanske)? Jag vet liksom inte vad det är men jag är tydligen intresserad av hans liv. Om böckerna kommer på rea ska jag köpa dem.... tror jag.


Kommentarer
Johanna

Han började blogga igen den 1 december 2010.

Följde också den om Charlie och läser hans blogg nu. Jag gillar honom!

Har läst hans första bok!

2011-01-28 @ 20:39:44
Terese

Hej! Jag är nästan besatt av honom. Läst hans första bok, mycket bra! Låna på bibblan då är den gratis. :-)

2011-01-30 @ 20:32:42
Marre

Jag hat/gillar Schulman. Har läst hans andra bok. Den var inte så välskriven som jag trodde. Hade läst ut den på en timma. Den får ++ av +++++ möjliga.



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0