En ny grej: Mina bokmål 2011

Nu har jag låtit det gå ett tag sen jag skrev årskrönikan, allt bara för att ni ska ha hunnit läsa den. Så, idag tänkte jag skriva en ny grej för mig så här vid årets start: en önskelista över vilka böcker jag hoppas läsa nästa år. Ni kanske har några tips dessutom, så de får ni gärna lämna i kommentarerna.
- Nya Lehaneboken: En mörk välsignelse
- Ängelns Lek (nu har jag haft den 18 mån, snart måste jag verkligen läsa den)
- Jonathan Swift & Mr Norell (inte 18 månader, snarare snart 5 år)
- Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann
- Andra boken av Kepler, minns inte namnet nu.
- Harry Potter
- Twilight
- Skeppentrilogin a Hobb (3 böcker alltså)

..... vilka bör jag mer läsa?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0