Detta ångrar jag

Ja, där kom den, på en gång. Detta ångrar jag.
Jag ångrar inte. Jag tror inte på att ångra. Klart som korvspad att jag gjort saker och hamnat i lägen som i nuläget, i backspegeln, verkligen varken gagnade mig eller någon annan. Klart att jag gjort saker och sagt saker som inte tjänade något syfte och som i efterhand lika gärna kunde vara ogjort och osagt. Men, frågan är vart jag skulle varit i livet då? Jag kan inte ångra. Jag tror på att varje liten sak vi säger och gör påverkat det nuläge vi är i och därför kan jag inte ångra.
Man kan ångra saker man-inte-gjort, men vad tjänar det till egentligen?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0